.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دکتر هادیانی ، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی قائم شهر خبر داد :
دانشگاه آزاد اسلامی قائم شهر «پیشتاز شایسته سالاری و مدیریت مشارکتی»
شمال نیوز : رئیس دانشگاه آزاداسلامی واحد قائم شهر در راستای تحقق اهداف سند تحول تعالی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: این واحد دانشگاهی پیشتاز شایسته سالاری و مدیریت مشارکتی است.
دانشگاه آزاد اسلامی قائم شهر «پیشتاز شایسته سالاری و مدیریت مشارکتی»

به گزارش شمال نیوز، میرامید هادیانی، رئیس دانشگاه آزاداسلامی واحد قائم‌شهر در گفت‌وگو با بیان اینکه جمهوری اسلامی، ساختار نظام اسلامی است که در آن مردم سالاری از شاخصه‌ها و ارزش‌های والای آن محسوب می‌شود، اظهار کرد: دراین ساختار، مجموعه نهاد‌های مدیریتی باید به عنوان دولت اسلامی به مفهوم عام و نه به معنای صرفاً قوه مجریه با شاخص‌های اسلامی شکل بگیرد.

 

وی معیار سنجش یک دولت اسلامی را حکومت علوی دانست و افزود: هر مقدار که از این معیار فاصله داشته باشیم باید آن را عقب ماندگی به حساب آورد. در حکومت علوی، صلاحیت مدیریتی این است که یک مسئول در کنار تخصص و برنامه، دارای تقوا بوده و بتواند برای خدا به خلق خدا خدمت کند که بدون شک می‌توان بیانیه گام دوم انقلاب را تنها سند راهبردی و نقشه راه جریان انقلاب دانست.

 

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم‌شهر به تذکرات هفتگانه رهبر انقلاب که در آن به مقوله علم و پژوهش، اخلاق و معنویت و سپس مقوله‌های اقتصاد و فرهنگ و ... تأکید فرمودند اشاره کرد و گفت: این بیانگر آن است که با متخصص باتقوا می‌توان بر مشکلات ممکلت فائق آمده و به همین دلیل علم و دانش در راهبرد‌های نظام به عنوان سیر و محور اقتدار ملی ترسیم شود.

 

هادیانی تشریح کرد: آنچه از تجسم جریان انقلابی به ذهن متبادر می‌شود و عملاً اجزای سازنده و تأثیرگذار آن است، روحیه و تفکر انقلابی با سبک مدیریت جهادی در امور اجرایی با تأکید بر مبانی علمی بوده و دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم شهر خود را مکلف می‌داند در راستای تحقق منویات رهبر انقلاب و نیل به اهداف راهبردی نظام در مسیر سند مترقی تحول و تعالی دانشگاه آزاد اسلامی، گام‌های مؤکدی برداشته است؛ بنابراین با تدوین برنامه پیشرفت پنج سال برای این واحد دانشگاهی، همه کوشش خود را برای تحقق اهداف ترسیم شده خواهد کرد.

 

وی یکی از برنامه‌های خلاقانه تدوین شده در این سند را طرح انتخاب رئیس دانشکده‌های تخصصی بر مبنای شایسته سالاری و مشارکت عمومی عنوان کرد و ادامه داد: این طرح با هدف شایسته گزینی، مشارکت در امور، ایجاد انگیزه و روحیه، مدیریت مشارکتی، افزایش کارایی و کارآمدی در سیستم برای نخستین‌بار در کشور در دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم شهر طراحی و اجرا شد.

 

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم‌شهر تشریح کرد: در این طرح با وجود اختیار رئیس دانشگاه در انتصاب مستقیم رئیس دانشکده، نامزدهای این پست سازمانی بر مبنای مشارکت همه اعضای هیئت علمی و کارکنان آن دانشکده در قالب رأی گیری به حوزه ریاست معرفی و سپس با تشکیل تیم انتصابات، افراد منتخب در چهار محور برنامه مدیریتی و عملیاتی، رزومه و سوابق علمی و اجرایی، عملکرد مدیریت‌های پیشین و در نهایت محور شایستگی و صلاحیت مورد ارزیابی امتیازدهی قرار گرفته و به دور از اعمال سلایق شخصی یا فشار‌های سیاسی نامتعارف بر مبنای توانمندی افراد، شایستگی و قابلیت‌ها و اقدام به نظر اعضای هیئت علمی، رئیس دانشکده تخصصی انتخاب و منصوب شد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.416 seconds.